1 juni




Sitter här nu vid datorn och har pluggat lite, eller rättar sagt gjort i ordning inför pluggningen som börjar ikväll eller imorgon.
1 juni är det också. Nu är sommaren här!

Jag ska snart till syrran och lägga mig i deras rundel och sola. Ska bli härligt, ska försöka få bort min fula bränna :-)
Efter det så blir det hem en snabbis för att fixa sig lite och sedan iväg på 2-års kalas.

Nej nu ska jag säga hej då till Dick som ska spela match, och förresten så spelade vi igår och vi förlora men fan så bra vi var då! Så orättvist resultat, seriens största besvikelse.... och Anname, fan så kul det är att spela tillsammans med dig, vi äger :-) hihi!



När det är tuffa tider, och allt går emot dig, och det känns som om du inte kan hålla ut en minut till, ge inte upp, för det är just vid den tidpunkten allt kan vända.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är, nu blev jag glad! right back at ya!!!! :):):)

2008-06-01 @ 22:14:19
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0