Lila bikini



Idag har jag chockat mig själv!
Jag har alltid på mig svart bikini, jag har haft andra också men jag använder dom knappt utan det är svart som gäller.
I år har jag köpt mig en lila bikini och jag älskar den. Den är helt vanlig, alltså en trekantsbh och vanliga trosor, men den var fin ändå och jag blev kär i färgen :-) Coolt och se mig lila på stranden sen va, haha!

Har nyss lagat mig lite vårrullar som jag ska äta i morgon. Ja jag vet att jag är konstig som gjorde det idag, men så blev det för jag skulle egentligen ha ätit dom idag men istället drog vi en donken så då får jag alltså ta rullarna imorrn.
 
Denna dag har jag spenderat med min syster på stan. Käkade en god lunch på café gränden och gick och kollade på lite kläder etc. där då mitt bikiniköp blev till.

Ikväll är det fotboll som gäller, Tyskland-Turkiet. Vi har tippat, tyvärr så blir det nog så att Tyskland vinner så vi tippade bara vinster till dom och ett oavgjort resultat efter 90 min.
(1-1, 2-1, 3-1, 4-0)

2-0 skulle vi ha tagit nu skriker Dick från köket men det gjorde vi inte... så bara för det så blir det väl det resultatet, men men ingen storvinst direkt ändå så :-)

Hoppas ni får en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Maria

Du passar nog bra i lila, roligt med färg! Go!

2008-06-26 @ 09:05:22
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0