Onödigt vetande



1. Nämn någon som fick dig att skratta igår?

Dick 
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Var vaken men låg i sängen och funderade på att gå upp.
3. Vad gjorde du för 30 min sen?  Kollade på Våra bästa år
4. Vad hände dig 1995? Då var jag 9 år och livet lekte må jag säga! Inga bekymmer och inga besvär!
7. Vilken färg är din hårborste?  Jag har två, en svart och en grön
8. Vad köpte du sist? Blomjord och mat
9. Vad fick du senast i present?  Mobil
10. Vilken färg har din tröja? Vit
12. Hur var vädret igår? Blandat
13. Vad ser du fram emot? Fint väder och Helsingborg
14. Snarkar du? Nej
15. Vad är 15?  Ett tal
16. Vilken skostorlek har du? 38,5
17. Vill du klippa dig? JAA!
18. Är du över 25 år? Nej
19. Pratar du mycket? Ibland
20. Kollar du på O.C?  Självklart!
21. Har du ett "x" i ditt namn? nej
22. Känner du någon som heter Steve? nej
23. Hittar du på egna ord? Nej
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej men har varit.
27. Vem ringde dig sist? Pappa
28. Biter du på naglarna? Kan hända
29. Har du lockigt hår? Ja
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen aning
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Väderguden.
32. Hur många gånger har du svurit idag? Inte alls faktiskt, men klockan är ju bara runt 11-tiden
33. Vilket ord säger du ofta? Vad var det jag skulle säga... det säger jag rätt så ofta.
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nej
35. Ska du till skolan/jobbet  imorgon? Nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Dick
38. Har du något smeknamn? Becca, Rebban, beccs, beccsi, Pucko, zacke,
39. Sover du mycket? Ja det händer
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Hmm ingen aning. Ser inte på film så ofta
41. Vad ska du göra på lördag? På möte och sedan så vet jag inte.
42. När var du ute sist? Igår och planterade blommor.
43. Har du gråtit idag? Nej
44. Är du en glad person? Ja för det mesta.
45. Har du roligt nu? Nej.
46. Vad äter du helst? Det jag är sugen på och just nu är jag inne i en olivfas.
47. Vem var du med sist? Dick
48. Pratar du i sömnen? Ja
49. Vem kramades du sist? Dick
51. Tycker du om någon just nu? Ja
52. Vill du flytta? Nej
53. Hur ofta borstar du tänderna?  2 gånger om dagen
54. Är du egoist? Ibland
55. Gillar du att bada? Ja
56. Skrattar du åt allt? Det mesta i alla fall.
57. Vem får dig alltid att skratta? Alla möjliga!
58. Gråter du när du tittar på film? Ja, om det är sorgligt
59. Vad gör du nu förutom det här? Tvättar och städar
60. Vad ska du göra nu? Gå och städa vidare
61. Skulle du kunna ta på dig ett par kalsonger? Ja om dom är rena så.



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du får inte missa att se filmen! Du kommer att gråta, garanterat! Ses på fredag, party!

2008-06-23 @ 18:30:39
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0