Popcorn och hemmamys



Dagen har varit toppen!
Har kollat på fotboll ute i detta underbara väder som nästan är för varmt, men bara nästan för jag ska inte klaga, det är så här det ska vara i juni, strålande sol och klarblå himmel!
Imorgon har vi bortamatch i Norrköping. Hoppas dock att vädret kan bli lite sämre att det i alla fall blir lite moln på himlen.

Nu ska jag fortsätta äta mina popcorn och dricka mitt vatten som jag för övrigt har gjort hela dagen, men vatten är fan riktigt gott, bara det är kallt så!




Om du tror att du kan, så kan du. Men om du tror att du inte kan, då har du rätt.



Kommentarer
Postat av: Maria

Iskallt vatten är gott, särskilt nu!

2008-06-07 @ 22:06:56
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0