Solen är här! :-)



Äntligen lite sol och värme! Har suttit ute en timme ungefär och njutit. Det är livet de :-) Sen kom det lite moln så då gav jag upp och gick in och började greja och dona lite. Nu kom posten. Spännande........ Bara svepet, fy så tråkigt.

Idag har jag ingenting planerat förutom träning ikväll, men fram tills dess är jag helt ledig. Kanske lika bra att vila upp sig, för i helgen kommer det att bli fullt ös, då är det herrgården i Sura som gäller :-D Det blir till och med en 2-dagars, de ni :-) 

Nej nu ska jag fortsätta göra lite nytta här hemma och käka lite lunch. 


  
Det är lätt att skilja mellan sommar och vinter i England. På sommaren är regnet lite varmare.



Kommentarer
Postat av: Maria

2 dagar...hur ska det gå, hur ska det gå? Hahaha! Ses imorgon!

2008-06-26 @ 21:03:32
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0