Uppdatering tack!



Helgen har varit lugn och skön. Tråkigt väder dock, men det är smällar man får ta. Just nu skiner solen och det är inte ett moln från det fönster jag tittar ut. Hmm, undra om man ska ut och lägga sig på gräsmattan kanske? Nej just ja, jag måste städa och tvätta först. Tvätta kan jag i och för sig göra medan jag ligger ute, men städa måste jag göra innan.

Nej men då kanske det är dags att ta tag i städningen då och frukosten och sen gå ut om vädret fortfarande är fint. vilket det säkert inte kommer att vara :-( ja jag är pessimist när det gäller vädret. Se bara hur det har varit denna sommar?

Tråkigt.

Nu ska jag ta tag i min dag, och sen är det träning också. Du kommer va Anna?? Nu har du fått din uppdatering, nöjd :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0