Sälen

I morgon åker jag till Sälen med skolan och blir borta till fredag. Det ska bli skoj, är dock lite nervös :-S men det blir nog bra :-)

Nu orkar inte jag vänta längre utan jag vill åka nu!! Dick är inte hemma så då har jag inget att göra, så alltså går man bara och tänker på Sälen. Det är ingenting på tv heller förrän klockan 20, så det blir säkert till att slösa bort några timmar framför datorn.

Neej, nu ger jag upp med det också. Jag går och kollar i genom packningen lite och ser om allt är med.

Ha en trevlig vecka, för det tror jag garanterat att jag kommer att få. Åka i väg med detta härliga gäng (se bilder), kan väl inte bli annat än bra. Hoppas på bra väder bara, då kan det nog bli perfekt :-)

    
 
 
(Klassfest nummer 2 av förhoppningsvis många många fler)



Kommentarer
Postat av: Maria

Ha så roligt i Sälen!

2008-03-09 @ 19:23:07
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: mellesmo

Jaa det gör jag, är helt fast i det haha. Jag kollar på svt.se.. hur bra som helst :) Och jaaa OC är så himla bra också!! va va va åker du till sälen? oj det har jag helt missat! hur länge blir du borta? ha det kanon iaf!!! :) pusskram

2008-03-09 @ 21:17:09
URL: http://anname.blogg.se
Postat av: mellesmo igen..

kom på att jag kanske skulle ta och läsa innan jag frågar om hur länge du ska vara borta haha. Vi ses nästa vecka då, lång tid tills dess ju, buhu!

2008-03-09 @ 21:18:13
Postat av: mellesmo

å stackare, skavsår är inte kul alltså! hoppas det blir bättre :)

2008-03-18 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0