Tråkigt


Just nu har jag tråkigt.
Vill inte plugga och vill inte plocka undan saker här hemma som det egentligen skulle behövas.
Det är tråkigt och jag har ju redan tråkigt, så varför tråka ut mig ännu mer genom att röja undan?! Plugga får jag i alla fall göra i morgon så det är ingen idé att göra det idag. Tenta på torsdag, snacka om att man kommer var knepig denna vecka, stressad och irriterad, stackars Dick.
Nej, fy så tråkigt jag har.
Väntar på att en film ska börja på femman som jag inte har sett, Att göra en pudel, tänkte passa på att kolla in den nu så slipper man hyra den. Hoppas den är bra, annars har jag offrat en hel söndags-tv-kväll. Andra avenyn och En annan del av Köping (men båda programmen kan jag faktiskt kolla på nätet, så jag går inte miste om något om ni trodde de).
 
Nej, nu är det inte många minuter kvar tills filmen börjar och då kommer jag inte ha tråkigt längre, bra va?!


Bye bye!



Kommentarer
Postat av: lisa

haha, ja de är ju inte kul o ha tråkigt

2008-03-02 @ 20:52:12
URL: http://lisahellenberg.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag har samma problem idag, orkar inte plocka undan här hemma, kommer inte igång ordentligt med det. men det kan ju vänta...=)

2008-03-03 @ 10:28:24
URL: http://konttaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0