Sista dagen




Sista dagen avklarad då. Det känns inte så skönt som jag trodde att det skulle göra, det har ju faktiskt varit hur kul som helst att vara på vfu, med alla elever och min UNDERBARA handledare. Hon är verkligen bokstavligt talat UNDERBAR. Har aldrig haft någon så bra som henne och kommer säkert inte och få det heller, grym verkligen. Kommer att sakna henne...

Jag har varit på arosvallen hela dagen där det varit fullt ös med friidrott. Har haft hand om 1:or och 2:or och hur söta är inte dom då, de underbara små liven :-)

Nu ska jag träna, men är lite orolig för mitt knä, så jag får se hur det går om jag ens kan vara med överhuvudtaget :-S Jag kommer göra ett försök i alla fall.







Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ditt knä blir bra snarast!! :)

2008-05-10 @ 00:52:18
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0