Snart är det roliga slut




Usch jag har missat två träningar denna vecka, inte bra inte bra. Men det är ju inte direkt så att jag gör det med flit och att jag inte rör på mig ändå. Jag har ju faktiskt kommit hem efter sju nästan hela veckan och det är dans, judo, simning, softboll och friidrott som stått på schemat. Jobbigt värre, men riktigt kul är det! och snart är det slut :-( kommer bli så tråkigt att lämna denna klass och denna kurs. Fatta nästa kurs jag kommer läsa, då är det inget praktiskt alls, bara en massa föreläsningar och seminarium. FY SÅ TRÅKIGT!!! A ja bara att acceptera att mitt roligaste år i skolan är över..

Riktigti ful bränna har jag fått idag också. Har varit på en idrottsplats i Uppsala från klockan 12.20-16.00. Snacka om att man är tom i bollen. Där hoppades det häck, kastades spjut, höjdhopp och kulstötning. Spjut, höjdhopp och kula är inte mina starka sidor men häcklöpning. Där levde man verkligen upp till sitt smeknamn :-) Det var till och med så att min lärare kallade mig för Kallur. Hahaha! och inte nog med det så fick visa hela klassen också när jag hoppade häck. Det var skojsigt :-) Häck var faktiskt inte så svårt som jag trodde, och tydligen hade jag den rätta tekniken också, kanonkul som Benjamin skulle sagt!


 
 

Nu ska jag slå av datorn och sätta mig framför tv:n.



Gör det roliga först! Det tråkiga är mindre tråkigt när inget roligt väntar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0