Världens bästa kvinnliga fotbollsspelare



Hur kan man bua åt världens bästa kvinnliga fotbollsspelare??????



Jag blir så jävla irriterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jälva avundsjuka tyskjävlar! Buar till och med när hon ska få medaljen. RESPEKTLÖST!

Kvinnan jag pratar om är såklart Marta, men det visste du säkert redan.

Mitt under allt buande så ska hon slå en viktig frispark. Hon står och fokuserar och slår i vägen bollen, riktigt bra träff och den tar i ribban, såååå nära 3-3 och att Umeå tar hem segern. Men icke, men vilken prestation i allt buande, att bara kunna fokusera sådär och få en sån kanonträff. Jag är mäkta imponerad av den kvinnan!



Go Marta!




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du gumman håller med dig hon är bäst. Vilken prestation. Nej fy fan va osportsligt att bua ut henne så. Ren advunsjuka. Go Marta!

2008-05-24 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0