Äntligen fredag!


Nej här sitter jag framför datorn i myskläder i godan ro och har precis sett på två andra avenyn-avsnitt. En underbar serie, verkligen!

Klockan 12.30 ska jag träffa Cissan för en lunchdate, så alltså är jag rätt sen när det gäller mig för att vara färdig att cykla iväg. Alltså måste jag sätta fart för att komma i tid, men så tänker jag, det kanske är dags för mig att inte komma i tid den här gången, eftersom Cissan säkert räknar med att jag ska vara där i tid, eller till och med att jag är där innan tiden som vi ska träffas på. Jag är nämligen den personen som alltid är där minst 10 min innan den tiden man bestämt, det bara är så.

Nej, nu är det dags att börja fixa förvandlingen och se om de ger något resultat :-) Det återstår att se...


DM ikväll också, det ska bli riktigt kul att sitta på läktaren och kolla, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog ångra att jag inte deltog... Typiskt mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0