Äntligen!


Äntligen har jag en dator hemma som fungerar!

Äntligen har jag bestämt mig när det gäller fotbollen. Jag är nu mera en frankespelare!

Äntligen har jag köpt vinterskor!

Äntligen har jag tagit tag i ringandet av den trasiga lampan utanför vår ytterdörr!

...och ett äntligen till att det är Grey´s om si sådär 15 minuter!



IFK-tjejerna
Jag kommer att sakna mitt lag supermycket, men vi kommer ju hålla kontakten ändå, visst?? Vi får ha såna där fina återträffar då och då och ha ett riktigt partaj nångång! Jag har ju förresten lovat att ni ska få komma hem till mig och festa, och det ska ni, om ni fortfarande vill, vill säga?!
Tack för våra grymma år tillsammans, det har varit riktigt skoj, men som sagt, vi får inte tappa kontakten nu bara för att jag blir grön ;-)



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

där föll en tår....

2008-11-26 @ 21:18:40
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: josefin

sorgligt är det! Men ja, festen du lovat väntar vi på! :) vi har ju alltid varandra här, i blogglivet också, varje dag.

2008-11-26 @ 22:34:56
URL: http://josefinpaulina.blogg.se/
Postat av: paulina

från mig med! klart vi ska. vi är fortfarande ett lag. för de går inte att ersätta. idag tänkte jag på träningslägret.. puh!

2008-11-26 @ 22:53:47
Postat av: Anonym

håller med dom andra :):)

2008-11-27 @ 21:08:30
Postat av: Helena

Hej! Känns tråkigt att du har bytt lag, men jag förstår dig. Men vi får verkligen hålla kontakten! Jag väntar på festen hemma hos dig ;) Kram!

2008-11-28 @ 14:30:40
URL: http://helliii.blogg.se/
Postat av: ellen

hoho beckis! vi gillar dig fast du är grön :) och en fest med massa fotbollsspelande vänner tackar man inte nej till! ;) kramis

2008-11-28 @ 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0