Bra sömn!


Inatt har jag sovit som en stock och idag är jag frisk som en nötkärna.
Dagen ser ut följande: Plugga, handla och städa. Senare får jag besök, då ska jag bjuda på tacos :-) Vi ska snacka lite skit och kanske planera framtiden, vem vet?! :-)
Så ser min dag ut så det kanske är lika bra att sätta i gång, men vad ska jag börja med? kanske vore bäst att handla först så kan man bara koncentrera sig på att vara inne resten av dagen sen... Mmm så får det bli.

Nu ska jag ut i det fina "vinter"vädret och det ser faktiskt riktigt mysigt ut men lite kallt, det kanske är bäst att sätta på sig mössan.

Tjillevippen så länge då :-)



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken gullig dotter jag har.KRAMIZ!!!

2008-11-18 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0