Dålig sömn...



I natt har jag inte sovit mycket... Jag har haft sådan där trevlig magvärk som jag får lite då och då på grund av dåligt intag när det gäller mat. Det har blivit en hel del onyttigt denna helg så jag har mig själv att skylla.
Magen mår inge vidare nu heller så jag ska väl lägga mig i soffan och försöka sova bort värken, vilket jag inte har lyckats med i natt :-(
Jag vet att jag få ont när jag äter dåligt så varför ska jag äta dåligt och få ont? Nu får jag ge mig, så är det bara! Det är inte värt det att äta onyttigt och få ont i magen, någon motta får det lov att vara.


"Att sköta sig är att se till att man hinner med det roliga."
- Margareta Krook



Kommentarer
Postat av: mellesmo

stackare! krya på dig! ses imorgon :-)

2008-11-16 @ 21:43:33
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0