Dåligt väder denna dag??


Ja, inte blev man direkt nå klokare heller utav mötet... men vi får se vad som händer, det känns ändå som att jag har bestämt mig, så vi får testa ett tag till innan jag tar det absoluta beslutet, än har jag ju tid på mig..

Annars så har dagen bara knallat på som vanligt. Jag cyklade till station imorse klockan 7.20 och det var kallt och det var ännu värre när jag skulle cykla hem 15.50. Jag nästan grät när jag klev in genom dörren när jag kom hem. Jag var så kall och blöt och tyckte så himla synd om mig själv, men jag har mig själv att skylla. Jag var helt fel klädd för att vara utomhus en dag som denna. Jag hade en alldeles för kall jacka och alldeles för tunna vantar och alldeles för dåliga skor.
Det finna inga dåliga väder utan bara dåliga kläder, och det stämmer riktigt bra det. Vädret var inte dåligt idag utan det var mina kläder som var dåliga.


Nu, kolla Vänner sedan vänta på att Andra avenyn ska börja och imorgon är jag ledig. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0