Duktiga jag!

Idag har jag varit duktig. Jag har verkligen utnyttjat min ledig dag på bästa möjliga sätt. Jag har nämligen rensat!!


  • Skåpet med handdukar, lakan, påslakan och gardiner - Snyggt vikt och sorterat. Få se bara hur länge det är det.
  • Skrubben - Så nu kan man till och med gå där inne :-) Det ni!
  • Byrån i hallen - Mina skolsaker och sedan en till låda med en massa allt-möjligt-saker
  • 2 skåp i köket
  • Frysen
  • Kylen
  • Sorterat mina skolsaker - Satt in i pärmar, lagt upp vad som är idrott och vad som inte är det, lektioner i ordning etc.
  • Lagt ner en massa i förrådet - Sådant som man verkligen inte har användning för just förtillfället
  • Slängt tidningar
  • Bytt kläder i sängen
  • Tvättat - Både disk och tvätt

Ja det är väl det jag har gjort under min lediga dag, plus att jag har förberett mig för morgondagen då en ny kurs börjar. 
Shit vad jag skryter om mig själv nu, men det får man göra lite då och då och just nu är ett sådant tillfälle :-)


 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad du har varit duktig, katta o jag fick dåligt sammvete men vi ska ta tag i det i framtiden. KRAMIZZZ!!!!

2008-11-03 @ 19:14:55
Postat av: Anonym

duktigt!! :-)

2008-11-03 @ 19:50:39
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0