En lugn kväll ikväll...


Igår var det lite festande som gällde i Uppsala, det var jag och 3 till från min gamla klass. Det var en trevlig kväll och det blev kanske en drink för mycket eller så eftersom jag varit så himla trött idag, men att jag varit trött kan också bero på att vi kanske somnade vid 3.30 och klev upp 8.00 för att hinna med en buss till Västerås. Det blev ju inte så himla mycket sömn direkt... Men tack i alla fall för en trevlig kväll Lisa, Cissan och Gabriel :-)

Ikväll blir det en lugn hemmakväll med varmkorv och bröd, chirre och fanta, och Stjärnor på is. Sådana kvällar gillar jag speciellt dagen efter man varit ute och partajat.

För övrigt så har jag varit på Skinngubben idag för att Dick skulle köpa någon tröja, jag köpte också något, ett par mörka pösiga jeans. Ett helt okej vardagsplagg.
När vi kom från Köping så skulle vi hyra film på Aros video men det finns ju inga filmer att hyra längre så vi gav upp och åkte hem och lagade rödspätta istället, och gud så gott det var!
 
Nu ska jag fortsätta min lugna hemmakväll och försöka att hålla mig vaken så länge jag kan, vilket känns väldigt svårt...

 
Grattis Sofia "Kryddan" Rydberg 22 år och Johanna Hirvonen 13 år!
Hoppas att ni får en trevlig födelsedag!
Kram på er


"Att känna tacksamhet och inte uttrycka det är som att slå in en present i ett paket men utan att ge bort det."
- William Arthur Ward


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0