Fan fan fan!!


Att jag aldrig kan vänta!
Jag har ett stort problem och det är att jag ska avslöja allt innan personen eller jag får reda på svaret/överraskningen etc. Jag kan aldrig hålla mig! Så har det alltid varit, och kommer säkert alltid att vara :-(
Det är min absoluta last här i livet. Vissa röker andra kan inte vänta och berättar och jag är sen sådan. MEN, viktigt att poängtera, jag är inte en sådan som avslöjar hemligheter om någon eller så, inga allvarliga saker som kan såra någon rejält, utan man kan fortfarande ha förtroende hos mig men det är typ andra saker, som jag har köpt eller som jag ska få eller få reda på. Ja, ni förstår säkert!

En sådan sak har hänt just precis nu.

Jag vet vad som händer i One tree hill, det är allt jag säger..... FAN att jag inte kunde vänta!
Men jag tänker inte avslöja det här eftersom jag vet att många som läser denna blogg avgudar den serien.
Så nu lämnar jag det, men jag vet vem han väljer....



Saker jag råkat ut för eller saker som jag bara gör som påminner om det som står här ovan:
# Mamma har varit husvakt och ska få en parfym av grannen. Jag gör så att hon får reda på det (hon ville det själv) men det var väl jag som gjorde så att hon blev tvungen att fråga mig om vad hon skulle få.

# Ett spännande avsnitt på Greys om Meredith ska dö. Jag kan inte vänta till veckan där efter utan kollar youtube.

# Vi ska skoja med mamma (jag, pappa och Rosalie) och har sprutat kaviar på hennes tandborste (med hopp om att hon ska tro att det är tandkräm). Vi sitter i köket och är så förväntansfulla på att hon ska borsta tänderna, men min käft kan inte hålla tyst utan jag är tvungen att berätta innan för henne. Så roligt var det tyckte pappa och Rosalie.

# Vad Dick skulle få i julklapp. Han ville inte att jag skulle säga men till slut var jag så dryg så att han visste det i alla fall.

# Vad jag ska få i present. Jag ställer sådana konstiga frågor och tillslut så vet jag vad jag får. Det händer ganska ofta.

Ja det är sådana typer av saker jag måste få reda på eller måste berätta. Jag kommer inte på några fler just för tillfället, men ni som känner mig kanske har någon mer liknande historia och vet vad jag snackar om.



Detta är inget jag är stolt över, utan detta är ett stort problem hos mig. Jag vet inte varför jag gör det utan det bara händer....



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du är rolig du jag undrar vem du brås på ?

KRAM!!!

2008-11-12 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0