Hur gör jag...



Hur Svarar du i telefonen:
  aa det är Rebecca.
Hur Gör du när du är kär i fel person: Det händer aldrig, jag är alltid kär i rätt :-)
Tycker du om gul-bil-leken: Nej, ska jag vara ärlig så har jag aldrig lekt den på "riktigt".
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu: 390
Hur mycket är klockan: 09.38
Många kontakter har du på msn: 80 (det står faktiskt hur många man har, ni som tror att jag räknat) :-)
Hur spenderar du en regnig dag bäst:  Helst inomhus med något gottigt att äta och något bra på tv:n

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
Dick - Ttan dog vos ttog ttigvos sittan messa inte tillbaka då blir jag livrädd. Ska sova nu ja. Puss puss svt. (och ni fattar ingenting) hahaha
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Anname
Pussade dig senast? Hmmm tror det var Dick :-)
Vill du kasta en sten i huvudet på? Jag vet faktiskt inte. Ingen tror jag.
Saknar du mest just nu? Vänner
Ska du träffa imorgon? Det är många faktiskt.
Sov du med senast? Dick
Festade du med senast? Cissan, Minelli och Gabriel
Vem fick du senast sms av? Cissan mitt i natten :-)



JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:
Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Jo, de har väl hänt tyvärr...
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Någon gång måste alla ha gjort det, bara för att prova på för en dag. Så ja det har jag.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej


Blev lite smått irriterad nyss, såg att hela mitt inlägg som jag skrev igår är helt borta... Fattar ingenting! Så därför blev detta inlägg så här roligt :-)
Jag är ledig idag och ska tillängna mig dagen åt skolarbete, alltså att läsa "Yalla - det är bråttom".

Tjo sko på er som en vän till mig brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0