Irritation på hög nivå!


Både jag och Dick har något irriterande inom oss som vill ut. Vi vet inte vad det beror på eller vad det är, men det är något som stör oss i alla fall. Vi vet heller inte hur vi ska få bort det men vi hoppas att det försvinner snart så vi kan bli vanliga igen.
För övrigt så har dagen varit skön Jag vaknade sent, käkade en hyffsad god frukost, kollade lite skidor på tv och drog sedan iväg på innebandy. Matchen var mellan VIB-Storvreta där Storvreta vann ganska överlägset, 1-6. Jag var tvungen att gå dit och kolla eftersom en gammal klasskompis lirar i Storvreta, och han gjorde mål också. Grattis till det :-)
Efter matchen var det handling som gällde och efter det matdags och sedan One tree hill, och som alltid: Vilket bra avsnitt! Jag bara älskar den serien sjukt mycket!!

Nu ska jag vänta på min nästa favoritserie nämligen Andra avenyn. Där händer det också grejer ska ni veta.

Tjo på er och förresten, börjar faktiskt irritationen gå över, kanske tack vare detta bloggskrivande?!


Kommentarer
Postat av: Cissan

men va fan, jag skulle ju med på innebandy...

2008-11-24 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0