Lycka!


Jag säger bara vilken lycka!! Jag är riktigt glad idag och gladare blev jag alldeles nyss :-D Lovely!

Dagen har varit bra, varit i Sura på lite "privata" undersökningar som bara kvinnor gör, sedan var jag och hälsade på hos mormor. Hos henne bjöds det på goda äggmackor och lite annat gott. Mums! Alltid lika mysigt hos henne. Sedan tog vi en promenad ner på byn och handlade lite och sedan tog jag tåget hem och nu sitter jag här och är alldeles fylld av gläjde. Detta var det bästa som kunde hända faktiskt!

Heppåre!! :-D


"Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus och ändå lyser det upp mer i ett hem"
- Theo Lingen


Kommentarer
Postat av: paulina

varför så glad? :D de ska man va

2008-11-10 @ 15:52:19
URL: http://josefinpaulina.blogg.se/
Postat av: Svar till paulina

Du vet varför!!!! :-D

2008-11-10 @ 16:59:36
Postat av: paulina

AAAAAAAAAH!!!!! HIHIHIIHI :D:D vi borde dra till med lagfest, bara för de. eller hur

2008-11-10 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0