Mamma mia-undran?


Låtarna är så mycket bättre på filmen än i verkligheten. En undran jag har är att om den filmen kommer att bli som Grease var för mig när jag var yngre, att det blir en sådan effekt hos kidsen när man hör en Mamma mia-låt som det blev för mig när jag hörde en Grease-låt? Okej, Grease var ju för sig populär långt före jag var född (mer exakt 1978) men man såg ju filmen och den var/är även populär idag etc. och när man hörde/hör någon låt från den filmen så blir man ju glad och ja, förstår ni hur jag tänker?
Eller är Mamma mia-filmen mer riktad till äldre folk, till de som lyssnade på ABBA? Ja men så är det nog...

Den är scenen tycker jag är härlig i filmen. Jag bara ler när jag ser den :-)





Kommentarer
Postat av: mamma

ja det är en underbar scen,man ler verkligen när man ser den. HONEY HONEY!!!!

2008-11-22 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0