Måndag


Idag är det måndag och jag är ledig från skolan. Jag känner att jag är sugen på att röja här hemma, som att städa skåp och plocka lite här och där. Inge dammsuga eller så utan bara städa det som inte annars syns.
Det funderar jag skarpt på att göra och det kommer nog bli så att jag gör det.

För övrigt så har jag ont i mina ben, tror det är på grund av vår träning igår + min egna träning innan. Jag körde faktiskt hårt igår med tanke på vad jag gjort efter fotbollens slut, ingenting med andra ord. Så det blev nog en liten chock för kroppen.

Imorgon drar en ny kurs i gång och jag har precis skrivit ut en massa papper och förberett mig inför introduktionen. Måste bara kolla upp litteraturen, men det kan man ju alltid göra när kursen dragit i gång.
 
Nu ska jag återgå till min lediga dag som jag kommer att tillbringa inomhus.


Heppåre!

"En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket"
- Nalle Puh


Kommentarer
Postat av: Maria

Märkte du en sak idag, Våra bästa år går 12:25 istället för 12:50! Nej, fy säger jag bara, tänk alla tanter och vi som tittar och nu byter dom tid!!

2008-11-03 @ 18:10:23
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0