Söndag - farsdag om man nu måste ha en sådan?!


Kvällen igår blev lyckad. Lagom full, bra road och på ett bra humör med trevligt sällskap. Tack Rosalie, Jennifer, Anname, Anna W, KJ, Ågge och Jobo.
 
Nu ska jag snart se på OTH och det är det bästa med söndagarna, annars så har man väl lite söndagsångest som alltid inför kommande vecka.

...och sen får jag inte glömma. Jag och min syster har världens bästa pappa, så är det bara och det behövs egentligen inte någon riktig dag för att visa det, utan vi älskar han oavsett om det är farsdag eller en vanlig söndag, och mamma är inte så dum hon heller. Vi har helt enkelt de bästa föräldrarna :-)

Nu dags att gå.

Dagens middag: Korv med bröd
Dagens höjdpunkt: Ikea-shopping :-D
Dagens miss: Ingenting än så länge.....



Jag älskar min pappa otroligt mycket. Grattis på farsdag! :-)


Kommentarer
Postat av: pappa

Tack mina smågrisar,jag älskar er också,mamma med.KRAM!!!!

2008-11-09 @ 19:42:59
Postat av: pappa

Tack mina smågrisar,jag älskar er också mamma med.

KRAM!!!

2008-11-09 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0