Spåret


Nu ska jag snart ut i spåret med Anname :-) Vädret suger dock, men det ska ändå bli skönt att löpa lite så man sedan kan äta de goda vaniljbullarna jag fick av mormor med gott samvete
:-) 

Undrar vad man ska ha på sig? Mössa eller inte? Kan vara skönt med tanke på blåsten + regnet, eller det kanske inte regnar längre?!

och sen en sak man kan tänka på......

 Alla måste ha nån att kunna lita på, det är så
Och en trofast vän är mera värd än guld
Jag vet, vänner prövas genom tidens gång
Sviker aldrig fast din väg är lång
Finns där vid din sida när vågorna slår
Håller det de lovar, det är vänner som består

-Carola

...och jag har lyckan att ha sådana vänner i mitt liv, tack gode gud att ni finns!

Kommentarer
Postat av: frasse

gud va ni är hurtiga? :o funderar på att springa jag med bara för de ;)

&tack själv för att du finns, om jag är inräkanad bland dom vännerna smie ;) höhö!

2008-11-10 @ 16:13:49
Postat av: mellesmo

ja du är guld värd du! och tack för en bra vända i spåret, hoppas vaniljbullarna smakade bra ;-) ses på onsdag! kramis

2008-11-10 @ 17:56:13
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj! Vad ni är duktiga! Man kanske borde röra på sig nån gång ;) den är grymt bra dendär carola-låten förresten! Kram

2008-11-10 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0