Tisdag


Idag har jag varit i skolan en väldigt kort stund och det var helt onödigt att åka dit men det kunde man ju inte veta innan.
När jag kom hem så blev jag väldigt trött i hela min kropp och jag är det fortfarande, undra om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är en sådan dag då man ska må dåligt. Hoppas det är det, för jag vill inte bli sjuk, eller jag kan inte bli sjuk, eller rättare sagt jag hinner inte vara sjuk. Det är så det ligger till.

Dagens middag: Makaroner och korv - Jag piffar till det hela med lite amerikansk dressing, kerre, majs och en fin timjankvist.

Dagens höjdpunkt: Kursen verkar inte alls så himla jobbig som den förra, vilket känns riktigt skönt!

Dagens besvikelse: Köpte nytt busskort - De har ändrat priset, från 890 till 1260 kr. Helt sjukt dyrt! Tur att man bara har en termin kvar efter den här.

Detta var dagens tre händelser som är värda att nämna. Både positiv och negativ information.


Herregud alltså vad är det som händer egentligen???????
Inga kommentarer, eller vad säger du Palle? :-)


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Men va fan, de kan ju inte höja IGEN!?!? Galet galet, håll ut sista terminen. Kram på´re!

2008-11-04 @ 18:01:07
Postat av: palle

haha nee, precis! det återstår att se.

2008-11-04 @ 20:06:41
URL: http://josefinpaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0