Tisdag


En skön dag idag!

Jag har varit i skolan och sedan tagit det lugnt här hemma och ätit riktigt god mat. Det är nog min favorit just för tillfället (jag byter favoriträtt ganska ofta). Det som står högt på matlistan nu är: Korvstroganoff med ris och sedan en vanlig grönsallad (gurka, tomat och sallad) med en god egengjord balsamvinäger-dressing. Mums så gott det är!! Det rekommenderar jag starkt!

Snart börjar Andra avenyn så jag ska snart gå härifrån och lägga mig i sängen och kolla. Det är riktigt spännande nu, så ni som inte kollar på serien (vilket säkert är många) missar en riktigt bra serie, och jag ljuger inte. Jag vet att det är b-kändisar och riktigt dåliga repliker etc, men jag gillar det ändå och det kan ingen ändra på. Så det så!  :-)

Hepp på er!


"Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre"
- Nalle Puh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0