Tusen tankar kring en liten sak...


Nu har jag pluggat lite men jag kan inte koncentrera mig helt på det jag läser. Jag tänker nämligen tusen tankar samtidigt på andra saker och då är det inte mycket av det man läser som fastnar.

Det jag tänker på kommer att lösa sig men jag tänker på det i alla fall, och känslan är både positiv och negativ. Det är en så stor del av mitt liv, men ändå så är det inte en så stor del i mitt liv. För det finns så mycket annat som är så mycket viktigare. Jag vet att jag babblar nu men jag känner bara för att skriva av mig och då blir det mycket osammanhängade som jag skriver. Allting ordnar sig, det vet jag, och blir det inte bra då är det bara att strunta i det. Jag har inget att förlora så varför inte bara testa? Det kommer att bli så, jag kommer att testa, och fungerar det inte ja då är det ju bara att lägga av.
När jag var liten så kunde jag inte se ett liv utan det, men nu när man är äldre och inte har ambitioner till att bli något "proffs" eller så utan ser det som en roliga och bra motion så kan man faktiskt se ett slut på det hela. Jag kan nog leva ett liv utan det, visst kommer det att bli svårt men det är något jag någon gång kommer att få uppleva. Är det nu eller blir det senare det återstår att se. Jag är i alla fall redo att testa något nytt just nu i alla fall.

Oj vilket jätteproblem detta verkar för mig, men så är det inte, utan detta är bara en sådan stor del i min vardag så det är därför det låter som ett jätteproblem.

Den lilla saken jag tänker kring är fotboll, om ni inte visste det vill säga :-)




Kommentarer
Postat av: Lumpan

Prova på, tror det blir roligt för dig. Blir nog en nytändning.

2008-11-19 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0