Uttråkad och omotiverad



Dagen har varit si så där, varken bra eller dålig, pest eller kolera, svart eller vit, rolig eller tråkig eller hur man nu ska uttrycka sig.

Nej jag vet inte vad jag vill skriva i detta inlägg så jag lägger ner försöket. Att det ibland kan vara så svårt att skriva, jag förstår inte...


Dagens höjdpunkt: Kom hem tidigt från skolan

Dagens miss: 2 föreläsningar som inte var så himla bra, alltså att åka till skolan överhuvudtaget! *suck*

Dagens plus: Det fina vädret!

Dagens humör: Omotiverad till det mesta :-(

Dagens vill ha (eller nästan hela veckans vill ha): Nya gardiner till vardagsrummet!

Kommer du att se tillbaka på ditt liv och säga: "Jag önskar att jag hade" eller "Jag är glad att jag gjorde"?
- Zig Ziglar


Kommentarer
Postat av: paulina

vilket hemskt citat när man tänker efter. man vill ju tänka de sista :P

2008-11-05 @ 16:33:02
URL: http://josefinpaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0