Vilken dag!


Iskallt - Ute
Skola - Hela dagen
Cykla - Svinkallt
Hem - En snabbis
Möte - Ser lovande ut och jag tror att jag kör på det som jag tänkt :-)
Hem - Kolla Andra avenyn och förbereda inför imorgon.
Sängen - 22.00 troligen

Vilken dag alltså!

Imorgon är det ungefär lika fullspäckat men istället för att åka hem så åker jag tåg till Sura där jag ska tillbringa kvällen med familjen. Äta gott och bara mysa. Ser fram emot det efter en rätt så jobbig vecka :-)


Kram på er alla mina läsare, hur många ni nu är? :-)

Kommentarer
Postat av: Rosalie

En snabbis? Skönt att du hann med det, hahahahaha :P Vi hörs imorn, ser fram emot det. Kram kram

2008-11-20 @ 20:46:58
Postat av: mellesmo

jaa det känns ju bra nu :-)

2008-11-20 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0