Vilken vecka!!


Vilken underbar vecka det har varit!
Jag blev godkänd på tentan och sen har jag och Anname gått och blivit Frankespelare. Pricken över i:et var att vi vann DM, och vi slog mitt gamla lag. Det kändes riktigt härligt faktiskt om jag får vara ärlig, och det får jag väl? :-)

Nu One Tree Hill!
Detta blev inge vidare bra inlägg men vad gör det.


Nu fortsätter jag på min dåliga inlägg.

Här kommer en första bild på mig med gröna stället på, synd att inte min kompanjon är med bara, men det blir nog en ny bild inom kort skulle jag tro. Vi ska ju vara med på hemsidan snart som nyförvärv :-)


Det känns riktigt bra att spela i Franke, ett riktigt härligt gäng. Visst, inget kan väl slå det gäng vi hade i IFK men det är en bra stämning i alla fall och man känner sig redan som en i laget.



Nu ska jag gå och förbereda inför imorgon och sedan så ska jag ha lite adventsmys med risgrynsgröt och glögg. Mysigt va?



Kommentarer
Postat av: Rosalie

Så jävla klockrent. Vad glad jag blev när jag hörde att du var med och spelade :D Grattis till segern! Kram

2008-11-30 @ 18:14:15
Postat av: Anonym

grattis grattis ;D

&gla första advent pårej ;D

2008-11-30 @ 19:47:49
Postat av: Anonym

weeey grattis till vinsten idag!

Och ja snart syns vi på bild båda två i grönt ställ ;-)

2008-11-30 @ 20:30:57
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fan, det va inte illa! Haha... (Med tanke på vad du sa på lunchen i fredags) Bra att du spelade! Fredag?Kram

2008-12-02 @ 19:03:16
Postat av: Cissan

Fan, inte illa, haha! (Med tanke på hur det lät på luchen i fredags!) Bra att du spelade! Fredag? Kram

2008-12-02 @ 19:05:25
Postat av: mellesmo

uppdatering ;-)

2008-12-03 @ 17:19:56
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0