Fan!


Ojdå, nu skriver jag visst i bloggen, alltså gör jag inte det jag ska göra. Jobbigt värre.

Ikväll ska jag eller jag måste plugga, plugga, plugga, plugga och åter plugga. Jag vet att det är lördag, men det här är något jag måste göra eftersom jag inte gjorde det igår och då får man skylla sig själv att man får plugga på en lördagkväll. Dick är inte hemma så det betyder att ingenting kan störa mig från att plugga. Är Dick hemma så måste jag prata med han hela tiden och berätta det ena efter det andra, jag får alltså ingenting gjort, men nu är han inte hemma så då har jag ingenting att skylla på varför jag inte pluggar.

Men först ska jag ha en trevlig lördag med mina vänner, Kryddan och Bella. Vi ska käka på stan och snacka en massa skit, så som man gör när man inte setts på ett tag. Det ska bli mycket trevligt.

Efter det så är det PLUGG som gäller. Fan, jag måste verkligen ta tag i det där nu!!!!

FAAAN om jag inte gör det, fan!



Hittar inget vidare bra citat så det får vara får den här gången....


Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till med pluggandet, you go! Kramar!

2008-10-18 @ 12:57:13
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0