Fest



Idag är det party som gäller i Uppsala. Inflyttningsfest hos Cissan. Ska bli supertrevligt! Hoppas på en riktig dansig-skrattig-rolig-kväll med mycket gott att dricka. Känner mig grymt taggad!

Annars rullar livet på som vanligt, det är tufft men det går...





Tänker på dig och vet att du klarar det här. Stå ut, snart blir det bra ska du se.



...och ja jag saknar också mitt lag, tänkte att jag var tvungen att skriva det eftersom jag kan läsa det i väldigt många bloggar just för tillfället :-) hoppas att vi ses snaaaaart och får rulla lite boll och garva en del. Ni kan verkligen få en på gott humör :-)




"Bästa sättet att lyckas är att överdriva."
-Oscar Wilde




Kommentarer
Postat av: Anonym

hörreduru, ringer inte du tillbaka till dem som ringt dig? :O jag har ju ringt dig :) toka! ikväll ses vi va? TRÄNING!! :D

2008-10-06 @ 12:11:05
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: palle

uppdateriiiiiiiiiiiing hihi

2008-10-07 @ 09:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0