Hemma idag också


Jag är hemma från VFU:n idag också. Egentligen har jag inte tid att vara sjuk eftersom det är mycket som ska göras inom skolfronten, och när jag är krasslig så har jag ingen ork till att plugga (som jag säkert inte är ensam om) ,men är man sjuk så är man och då är det bara vila som gäller.
Jag fick i ett gulligt sms av min handledare som gör att man känner sig lite lugnare i alla fall:

"Hej. Kul att höra av från dig. Orienteringen gick jättebra för alla utom två. Riktigt bra. Nu måste du bli frisk så vi får fortsätta allt det roliga. Krya på dig och gå ej för tidigt."

Hur snällt var inte det då? Jag gillar min handledare ja, riktigt grym på sitt yrke och har ett hjärta av guld, sådan vill jag också bli, eller i alla fall nästan :-)

I morgon är jag nog frisk och redo att gå tillbaka om jag inte skulle sjukna på rejält nu under dagen/kvällen´vilket jag inte tror.

Nej nu ska jag nog krypa ner till sängs igen och kanske stoppa i en maskin tvätt eftersom den sköter sig själv. Ja så får det bli.



"Var dig själv. Alla andra är redan upptagna"
- Oscar Wilde



Fina va?

 
Vi behövde en liten förändring på våra utseenden nämligen.



Kommentarer
Postat av: Rosalie

Men gud så söta, ett perfekt par =D Krya på dig! Kramelikram

2008-10-08 @ 14:46:51
Postat av: Maria

Haha, fina ni var! Krya på dig nu!

2008-10-08 @ 17:46:30
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: anna mellesmo

du kommer bli en så bra lärare rebecca! du har ju också ett hjärta av guld förtusan :-) och krya på dig mera mera

2008-10-08 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0