Nu är det gjort!


...och det gick faktiskt rätt så bra, jag svarade på allt och det kändes inte alltför tokigt. MEN, man vet ju aldrig, jag gjorde i alla fall allt jag kunde, jag hade inget mer att ge.

Och och och vad är det som ligger ute på marken då?? Snö!! Helt sjukt ju. 30 oktober 2008 kom den första snön, för den kom ju faktiskt redan igår. Men jag vet inte, jag gillart :-) mysfaktor på hög nivå, jobbigt för alla bilar bara som har sommardäck fortfarande. Ni får ta det försiktigt och det kanske till och med är dags att byta!

Idag ska jag bara ta de lgunt och vara, inte ha nå planerat eller så utan bara vara. Tror kanske att jag måste städa och ha mig, men det är inget måste utan det gör jag bara om jag känner för det. Härligt!!

Nu ska jag kolla runt lite här på datorn och sedan kinga lite och sedan fixa i ordning mig. Syrran undra om jag ville göra henna sällskap på stan en stund runt 15 och det tror jag faktiskt att jag vill :-) så ska messa henne snart och säga det.

Kvällen ska bara tas med lugn, äta gott och mysa med D, lovely!



Vad ska ni göra mina underbara läsare?? :-)


"Descanzar es salud - att vila är hälsosamt"
- spanskt ordspråk


Kommentarer
Postat av: mamma

Å vilken mysig dag du ska ha då. Själv har man varit till tandläkaren bedövning i hela käften inte kul. Sen blir det mysfaktor 10 god mat, vin och en brasa mysigt va. KRAMIZZZZZ!!!!!

2008-10-31 @ 11:58:09
Postat av: Svar till mamma

Åhh så mysigt med brasa! Det var gamla goda tider det, synd bara att det blir så j*vla varmt :-) Ha en trevlig myskväll då! Vi hörs! Kramelikram

2008-10-31 @ 12:25:46
Postat av: mellesmo

nu håller jag tummarna så att du ska få bra resultat vilket jag tror du kommer få :) så som du kämpat! Och gullig familj har du som skriver kommentarer i min blogg. Jag blev så glad när jag såg det :) haha!



Ikväll blir det mysfaktor på hög nivå här också. Det är välbehövligt efter en slitsam vecka. Ha en trevlig kväll :D



Kramis

2008-10-31 @ 21:13:27
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0