Om några timmar är det dags...


Om exakt 4 timmar så har jag förhoppningsvis börjat att skriva lite på fråga 1............ Sitter här nu och laddar med king och tittar lite i papprena. Vill bara åka i väg nu och göra skiten. 11.30 kommer chauffören och jag kommer inte vara hemma förrän 18.40 kanske, eller något sånt. Jag brukar vara klar med tentor rätt snabbt men denna gång tror jag verkligen att jag kommer att sitta till prick 17.00. Det känns i alla fall så.

Hoppas att man är "människa i huvudet" när man väl är klar, har varit lite koko de senaste dagarna... Känns som att jag behöver vara "normal" ett tag, eller i alla fall fram till tisdag, då nästa kurs börjar :-( men men, det är bara att hänga i, snart är studietiden över.

Nu - Kinga
Sen - Packa väskan
Efter det - Fixa matlådan
Efter det - Åka bil
Klockan 13.00 - Skriva tenta
Klockan 17.00 - Förhoppningsvis klar och glad eller ledsen, ingen som vet än så länge.... jag återkommer.

Bye bye



"Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en."
- Nalle Puh



Kommentarer
Postat av: mamma

Som jag alltid säger. DU FIXAR DETTA!!!Tänk positivt.KRAMIZZZZZ!

2008-10-30 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0