Sista chansen nu...


I morgon så är det tentadags. Jag har haft 3 dagar på mig att verkligen tokplugga men jag har inte kommit upp till pluggnivå jag vill. Så det känns väl lite sådär just förtillfället. När jag väl sitter med böckerna så går det bra och det känns som att jag har koll på det stora hela. Sedan så är det en sak som finns i mitt bakhuvud som gör att jag inte pluggar allt för mycket och det är att man får ha med sig litteratur och anteckningar på tentan. Då är det som att jag tar det väldigt lugnt med pluggningen eftersom jag alltid har litteraturen med mig. Men så enkelt är det inte, vi har 4 timmar på oss att skriva och då ska man även kolla i genom litteraturen för att söka upp svaren osv. På bara 4 timmar....... Äh, jag tror det kommer går rätt bra faktiskt, jag har koll på nästan all litteratur och jag har gjort ett väldigt bra system så att jag lätt kan kolla upp litteraturen under tentan. Handlar det om styrning så kollar jag orange, handlar det om didaktik kollar jag grön, betyg och bedömning gul och estetisk dimension rosa. Så det så.

Önska mig lycka till.......




 "Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar."
- Nalle Puh



Kommentarer
Postat av: ellen

Lycka till, det går säkert bra :)

2008-10-29 @ 11:42:37
URL: http://ellenfogelberg.blogg.se/
Postat av: josefin

Lycka till!! :)

2008-10-29 @ 12:32:10
URL: http://josefinpaulina.blogspot.com
Postat av: Svar till ovanstående

Tack tack :-)

2008-10-29 @ 12:33:01
Postat av: Maria

Jag håller tummarna för dig och säger inte det dom andra sagt, det betyder otur! Det kommer gå galant för dig, det vet jag! Kramar!

2008-10-29 @ 15:27:39
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

Lilla Gumman du kommer att fixa det, de vet jag!!!!

Kram tänker på dig i morron!

2008-10-29 @ 15:35:50
Postat av: Rosalie

Då får väl jag oxå önska dig lycka till för lycka till betyder väl inte otur att säga maria? det är väl det att man inte ska svara på det? det trodde jag iaf. Du kommer fixa det där perfekt syster. Vi ses snart. Kram kram

2008-10-29 @ 15:43:43
Postat av: Frasse

all den där planeringen kommer gör att de går kanon för dig rebecca! TRO PÅ DIG SJÄLV OCH DU HAR HALVA MATCHEN VUNNEN ;)! LYCKA TILL , håller tummarna!

2008-10-29 @ 16:58:25
Postat av: Anonym

lycka till!! :)

2008-10-29 @ 19:26:15
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0