Sjuk


Jag är hemma från VFU:n idag, jag är sjuk :-( jätteont i halsen och alldeles stel i nacken och huvudet. Febern tror jag har gått ner, men hade det i morse :-(
Jag tycker synd om mig själv, och det får man göra ibland.

Nu ska jag försöka få i mig något i magen, vilket är svårt när man helst inte vill svälja....

Vilket eländigt inlägg, men jag är ju oftast positiv så ibland får man vara nere och det är jag idag.



"Det är bättre att vara sjuk än att passa sjuka."
-Ordspråk från Turkiet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja klart du ska tycka synd om dig själv. Jag tycker också synd om dig.. krya på dig! :-)

2008-10-07 @ 12:32:16
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig! Kramar!

2008-10-07 @ 16:24:54
Postat av: frasse

krya på dig :)!

2008-10-07 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0