Stressad



Idag är jag stressad, eller just nu är jag stressad. Så därför ska jag följa ett gott råd som jag fått av en vän. Jag ska lägga mig i ett varmt bad och bara njuta, tills klockan blir 19.00. Jag brukar inte kunna njuta i ett bad nämligen, men nu ska jag ge det ett försök. När man har badkar måste man väl ändå passa på att använda det.

Tack för tipset kompis och jag ska försöka njuta :-)


Jag har inte pluggat ett dugg idag, det är riktigt dåligt gjort av mig, men jag tar nya tag tills imorrn. Då j*vlar!



"Allting som är trevligt är bra för magen!"
- Okänd


Kommentarer
Postat av: anna mellesmo

tack själv :) ja det får vi lätt göra! hur trevligt som helst :) kramisss

2008-10-27 @ 18:21:16
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Lumpan

Ja har man badkar ska man fan använda det!

2008-10-27 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0