En blandning av sött och salt



Det är vad jag bjuder på idag :-) Lite allt möjligt som hänt i mitt liv. Se och njut
:-)

Bilder på mitt underbara lag, bussförfest och lite fikastund i omklädningsrummet :-)

     



Bilder från årets marknad. Blev lite karusell med Julia och fick en jättefin välkommenkrans av farmor. Fin va?? :-)

    




En dag på stan med mormor, mamma och syrran. Mycket trevlig dag. Kram på er!

        




Bio och en underbar middag på kolgrillbaren med syster. Var en supermysig kväll! Tack så mycket!!
Se hur hon verkligen njuter av maten. 

  


Min underbara pojkvän!!


Älskar dig!



"En blandning av sött, en blandning av salt, en blandning av sött och salt!"




Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta trevliga pics :-)

2008-09-05 @ 17:57:12
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: frässs

haha vilka retards som låssas åka berg och dalbana i en buss ;)! Hahah

2008-09-05 @ 22:11:54
Postat av: Anonym

yes de är min syssling haha, vet du vem de är? ;)! jaa hon gjorde en assist den var snygg, aa eller typ hon spelar i juniorlaget,så lånade vi in dom bästa juniorerna tror jag så då var hon med den här matchen, hon var duktig ;D! jaa vi syns imorgon BÖRJA TAGGA ;D



2008-09-06 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0