Full fart



Nu är det full fart i mitt liv. Skolan är i gång på allvar, sedan har man träningar och sen mår min kropp inge vidare. Undrar om jag håller på att bli sjuk eller så, Dick är nämligen sjuk så jag kommer säkert att bli smittad.

Går i skolan hela veckan så jag kommer inte hinna att blogga, känns som att det inte är en viktig prioritering i mitt liv just nu.

Ja, full fart som sagt. Hoppas jag får all min litteratur ikväll, annars kommer jag att var ännu mer stressad i morgon än vad jag varit idag. Åh, hoppas den här terminen går fort, känner inte alls för att plugga längre och speciellt inte denna kurs :-(



"Stress är de handbojor man bär runt hjärtat"
- Helmut Qualtinger



Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka lycka till i skolan, nu har du inte mycket kvar längre!

2008-09-02 @ 17:51:46
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0