Fullt upp


Jag har fullt upp i mitt liv just nu för tillfället, men jag kan inte förstå varför eftersom fotbollen är slut och vi har inga träningar. Vad gör jag med min tid egentligen??!?! Jo, pluggar och planerar och försöker hinna med hemmet. Jag tänker plugg hela tiden, när jag hade träningar kunde jag fokusera på det och koppla bort lärarrollen, men nu finns inte träningen så då tänker jag på plugget 24 timmar om dygnet.

Det är det jag gör nu och det låter kanske inte fullt upp för er.... men det är det... tro mig :-( 


Mamma är hemma :-D och det känns hur skönt som helst även fast hon var i rätta händer på sjukhuset, men nu får hon vara i sitt hus, i sin säng osv, och pappa behöver heller inte vara ensam. Det känns riktigt skönt!

Nu, dags att ta tag i läsningen igen :-S usch, jag vill inte........



"Vilja är inget annat än en magisk, stark förmåga att tänka."
- Friedrich Leopold von Hardenberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0