Köping



Igår var jag, Ellen och Anna i Köping och röjde. Vi var och käkade på donken och kollade på Frasse och tvillingarna som hade innebandymatch.
Kvällen var helt underbar :-)  Det var trevligt sällskap och på vägen dit såg vi en stor älg men framför allt det som är värt att berätta så pratade man med kändisar!....och inte vilka kändisar som helst utan "en annan del av köping kändisarna"! Ja jag vet, helt sjukt! Jag satt brevid Tobbe och snackade, han drack som vanligt sitt kaffe och hade tidigare under dagen druckit Koskenkorva. En annan fick kramar och andra små nyp som faktiskt var lite obehagliga, men det var bara att säga sluta så höll han upp ett tag, jag menar det var ju en kändis och inte någon galning som satt brevid (eller?)...........och om han svär på tv så ska ni veta hur han svär i verkligheten. Det var en riktigt upplevelse må jag säga. Tyvärr fick jag inga bra kort på dom, för vi vågade inte riktigt fråga om vi fick ta, men några bilder fick man allt. Ja du, vilken kväll alltså! Tyvärr blev man ju lite distraherad och kunde inte kolla på matchen så som jag tänkt, men lite såg jag allt :-) och så hejade ju vi och Tobbe på bla. Frasse, hoppas hon hörde det. Tyvärr lät det lite elakt -Kom igen nu Frasse din jävla kärring! Hahaha, ja Tobbe menar ju förstås inget illa utan det är hans sätt att uttrycka sig på :-) men Frasse är säkert van och har hört Tobbe tidigare?! hihihi! Skojigt var det i alla fall! Kanske ska åka till Köping någon mer gång och kolla innebandy, eller varför inte fotboll?! Vem vet...

 
Här har vi kändisarna som jag, Ellen och Anna tillbringade kvällen tillsammans med:




"Att skratta är att motionera" står det i tidningen. Typiskt! Då har jag köpt ett par dyra joggingskor i onödan"
-Jacques Tati


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Hahaha, fan va roligt!

2008-09-11 @ 20:17:45
Postat av: frasse

haha ni är roliga ni ;)!

klart man hörde er hejja ;)!

2008-09-12 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0