Ladies night!


Vilken supertrevlig kväll jag hade igår med mina ladies!! Hela kvällen var helt grym från början till slut!!
Tack mina ladies för en riktigt trevlig kväll!

Det började redan 17.10 då vi vandrade från mig till ABB Arena för att kolla in ladies night. När vi kom dit fick man gå på röda mattan och mingla lite med cinzano bland alla tjejer, i alla möjliga åldrar. Jag trodde att jag skulle vara yngst men det var jag verkligen inte. När man minglat ett tag så blev vi ledda till vårat bord där det bjöds på skaldjursplatå (krabba, räkor, kräftor, hummer och mussla) och till det var det bröd och aioli och någon annan äcklig sås. Det var en upplevelse att äta den maten må jag säga, ingen lätt match direkt. Hade lätt kunnat vara utan det, men de kändes också lite lyxigt på ett sätt att äta det så det förgyllde faktiskt kvällen på sitt vis :-)
Efterrätten var väldigt god, någon form av chokladkaka men tre lager och lite hallonsås till, mums! Jag fick till och med två stycken! De ni :-)

Vid 21.00 drog det i gång, då kom killarna fram, och det blev ett bra drag på alla brudarna. Vi satt dock inte kvar vid bordet då utan gick fram till scen och hoppade, dansade och sjöng. Jag blev då biten i armen av en kärring, så drag var det verkligen!! (Dock inget bitmärke på armen, men det kunde ha blivit.)

De höll på till 23.00 och då drog vi till BMB för att roa mammsen lite på dansgolvet, hon tjatade om att hon ville dit hela kvällen ;-) eller inte, jag och syrran kanske tjatade lite mer :-)
Där blev det mycket dans och dryck och roligt var det!

Kvällen avslutades med en donken, och gud så hungrig man var, för man blev inte direkt mätt av maten som man fick där borta :-)

Ungefär så såg våran kväll ut! Och tack åter igen tjejer, för en otroligt minnesvärd kväll! Älskar er!!














En helkväll endast för tjejer där killarna med stort K står för underhållningen



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vill också tacka mina ladies för en jätte trevlig kväll, det var längesen jag hade så kul. Kram grand old ladie.

2008-09-13 @ 14:18:45
Postat av: Anonym

Men gud vem biter en annan så där? haha! Vilken trevlig kväll ni verkar ha haft :-) och vilken avslutning!!! Hon får gärna följa med oss på nästa lagfest tycker jag, :D

2008-09-13 @ 17:32:41
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Maria

Det såg ut som ni hade superkul! Kram!

2008-09-14 @ 19:43:06
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0