Min morgon, min dag och min kväll


Morgonen och dagen tillbringade jag tillsammans med familjen. Vi käkade en underbar mamma-frukost: Ägg, baugetter, mörkt bröd, hårt bröd, något annat bröd, skinka, keso, paprika, tomater, gurka, leverpastej, ost, yoggi, te, mjölk, hmm säkert något mer som jag glömt. Det är verkligen proppat på hennes bord och tokgott!

Efter frullen och när man var fixad och klar drog vi in till stan för att bli hemskjutsade. Vi svängde också förbi Tati för att mamma skulle köpa jacka, blev även en snabbvisit in på skopunkten där jag, syrran och mamma köpte skor. Alltid bra med köp 3 betala för 2. Perfa! Efter det så åkte vi till Rosalies jobb för att hämta lite grejer och sedan hem.
 
Kvällen har jag tillbringat själv med lite hemmamys framför tv:n. Jag varvar fotbollstittande med lite pluggläsning, går inge vidare med det...tyvärr.

Är lite frusen och känner av min hals så jag sitter nu här och håller tummarna för att jag inte ska bli sjuk. Match imorrn ju!

A så har man min dag än så länge sett ut ungefär i stora drag.


"Det finns bara ett ställe som är hemma. Och det är där en människa känner sig helt trygg"
- Peter Egge


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller också tummarna för att du inte ska bli sjuk! we need you tomorrow :-)trevlig kväll!

2008-09-06 @ 20:17:17
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Rosalie

Fast jag köpte inga skor, mamma hittade två par. :) Bara en liten rättelse. Lycka till idag. Kram

2008-09-07 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0