Säg något jag inte gör just nu!!!


Det känns som att jag har väldigt många bollar i luften just nu!!

Jag lagar mat,
jag förbereder morgondagen,
jag tittar i litteratur,
jag tittar på gamla papper,
jag letar efter övningar på lektion.se,
jag pratar på msn med några (inte längre men gjorde för en stund sen),
jag äter mellanmål,
jag laddar min mobil,
jag plockar undan i köket,
jag klär på mig träningskläder,
jag petar mig i näsan för att jag har ett sår där,
jag bloggar,
jag letar citat,
jag kollar facebook,
jag kollar webmailen,
jag kollar pingpong,
jag vill kinga,
jag vill sova.

Jaaaaa så mycket håller jag på med just precis nu, eller en del saker är avklarade men långt ifrån alla.

Nej, inge mer bloggande för idag!

Stressig tisdag må jag säga :-S men det blir ju som man gör det till.....



"Känslan av att någon bryr sig hjälper alltid, för det är känslan av kärlek"
-George E. Woodberry



Kommentarer
Postat av: frasse

du glömmde skriva att du pruttar;)!

2008-09-16 @ 20:40:08
Postat av: Anonym

haha frasse då :O grymt bra jobbat att göra allt samtidigt! har du bläckfiskarmar? wow isf!

2008-09-16 @ 20:52:43
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: josefin

dålig uppdatering beccs!

2008-09-19 @ 11:36:09
URL: http://josefinpaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0