Sista matchen avklarad



Igår spelade vi match, den sista för i år. Vi fick torsk med 6-1, vilket var rätt bra gjort av oss eftersom vi mötte vinnaren i serien plus att vi förlorade med 11-0 förra matchen. Klar förbättning alltså!

Annars så flyter allting på som vanligt, jag pluggar och står i, planerar lektion efter lektion och läser litteratur. Usch, så kommer mitt liv at se ut 4 veckor till, men det är bara att stå ut, tur att man har eleverna som kan pigga upp en. De är allt bra goa :-)

Nu ska jag snart på träning och träffa mitt underbara lag och skratta lite och planera lite fest kanske?!

Nu ringde syrran så måste dra!

Heipa!!

inge citat idag inte


Kommentarer
Postat av: meeeellesmo

jahaaru idag kommer jag ner och säger hej! men kan inte träna för jag har ont i halsen fortf. ses snart :D

2008-09-22 @ 16:45:40
Postat av: Östlund

Ingenting om blommorna.........

2008-09-22 @ 18:13:21
Postat av: ellen

vi är rätt underbara ;)

2008-09-22 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0