Snabbesök här hemma


Nu är man hemma på ett kort besök. Har precis kommit hem från "jobbet" och ska nu bara byta kläder och fräscha till mig lite och sedan cykla ner på stan för att köpa alkohol och träffa lite lagisar. Fiffigt namn va?! :-)

Dagen har faktiskt varit riktigt bra än så länge. Jag har undervisat i klassrummet (svenska) och i utomhusmiljö (idrott). Det har gått bra också, nu är det faktiskt riktigt skoj på min "arbetsplats". Nu känner jag åter igen att det är detta som jag verkligen vill jobba med, både i gymnastiksalen och i klassrummet, undrar vart man hamnar någonstans?! Ingen som vet än så länge...

Nej, nu har jag inte tid att sitta här och skriva, jag ska slänga i mig lite kräm och sedan förbereda inför imorgon och sedan cykla och lämna post för att sedan kunna möta upp Anna halv sex för att göra lite "vuxengöra" :-) sådant som inte vissa får än ;-)



"En lärare är en person som i sin ungdom beundrade lärare."
- Henry Louis Mencken



Kommentarer
Postat av: ph

uppdatering;)

2008-09-25 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0