Uppdatering



Har inte haft någon motivation till att skriva blogginlägg denna vecka, men nu ville någon visst ha uppdatering så då är jag väl tvungen att skriva några rader då :-)

Idag är en riktigt skön dag!
Ingen VFU eftersom min handledare bara jobbar 75 %, så på fredagar är hon ledig, så alltså är jag också "ledig", eller jag behöver i alla fall inte åka till skolan och undervisa. Jag har hur mycket plugg som helst att göra hemma, så ledig är jag verkligen inte.

Gick upp 8.00 och satte i gång med plugget direkt, vid 9.30 så var jag klar med just det projektet, att skriva studieplanen. Efter det så gjorde jag frukost, det blev 4 hårda mackor med skinka och avokado på, en skål med lite yoggi och ett glas äppeljuice. Det satt riktigt fint i magen :-) Frukosten åt jag framför tv:n och gissa vad jag tittade på med start 9.50? Jag behöver nog inte berätta vilket program det var, ni som läser detta känner mig nog ganska väl till att gissa rätt :-)
När det var slut så plockade jag lite i lägenheten och donade lite och hamnade här framför datorn.

Så nu sitter jag här och undrar vilken litteratur jag ska läsa.... hmmm, är inte vidare sugen på någon... 

Så jag går nog ut och pumpar mitt bakdäck på cykeln istället.




Ikväll blir det mys med Dick här hemma, vi ska laga mat och äta massa annat gott och bara vara. Helhärlig fredag med andra ord :-)




I morgon är det fotboll som gäller för hela slanten! Runt 14-tiden blir jag hämtad av Ellen och då ska vi till donken och handla lite mat för att sedan åka till Ringvallen för att möta upp Frasse som också handlat donken som vi sedan ska käka där och kolla GIF-BK30. Vilken match alltså! Höjdpunkten på hela veckan :-) Jag, Ellen och Frasse tror att det blir fullsatt så vi har garderat oss med brassestolar som vi ska sitta på, smart va? och då ska vi även paxa en plats åt Palle eftersom hon jobbar till 15, och kommer hon då så får hon säkert ingen plats eftersom det kommer bli fullsatt, så vi ställer ju självklart upp! hahahaha! Vilka fotbollsnördar vi är då :-) men det bjuder vi på, visst?? :-)





På söndag är det också fotboll, men då är det att spela match mot Rågsved som gäller på bortaplan. Årets sista match, ska bli riktigt skönt faktiskt! Sist vi mötte dom blev det 11-0, men nu kommer det säkert se annorlunda ut, eller jag hoppas det i alla fall. 




Oj vilken uppdatering det blev, nästan lite jobbigt att läsa men nu vet ni hur min helg kommer att se ut. Hur kommer eran att se ut?



  

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj värsta planeringen ni har inför bk-matchen :O och jag tror du såg våra bästa år då ;-) elleeeer hihi

2008-09-19 @ 15:04:40
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Japp det stämmer bra de :-) Mår du bättre idag?

2008-09-19 @ 15:10:00
Postat av: frasse

mums med donken imorgon ;)! haha

2008-09-19 @ 15:49:51
Postat av: ellen

jag tycker det ska bli så kul imorgon så jag har längtat hela dagen idag :P haha vilken höjdpunkt!

2008-09-19 @ 18:06:06
Postat av: Palle

haha jaa, lova att hålla platsen!! annars blir jag ledsen! våra bästa år är bäst, hihi.

2008-09-19 @ 18:32:02
URL: http://josefinpaulina.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja jag mår bättre men fortfarande inte bra :-) min näsa är helt igentäppt av allt äckelsnor. Ha en bra kväll så ses vi nog på matchen imorgon, om jag ser er bland allt folk i publiken ;-) haha

2008-09-19 @ 18:49:07
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: mamma

Självklart blir det att se matchen i morron. Men jag vet inte om vi gör som ni donken och stolar och hela kittet. Men man vet inte det lutar nog åt det hi hi. KRAM en fotbollsnörd.

2008-09-19 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0